måndag 4 oktober 2010

Tei Muskelstimulering

TEI

Jag gick inte ner ett gram på fem veckor trots att jag tränat och inte fuskat med min diet. Sen mötte jag Kicki. Då gick jag ner två kilo på tio dagar. Herregud jag vet inte hur jag ska kunna berätta om det för er för många av er kommer ju att bli helt galna och Kicki är en väldigt etablerad underbar kvinna som inte alls är i behov av en massa nya kunder, men jag måste ju ändå berätta för er. Det är min skyldighet för det här är riktigt bra skit.


Bingo tog med mig till Kicki en på massage. Hon var otroligt bra på att massera och i hennes rum stod den här maskinen som jag frågade om. Det visade sig att den heter "Tei" och enligt Kicki är den helt fantastiskt. Jag är, som många av er, skeptiskt till all typ av fettreducering i min kropp som inte har med att jag är ute och springer eller lyfter skrot att göra, men när Kicki fick höra att jag tränar som en tok men ändå inte går ner på vågen så förklarade hon att "Ibland tar det stopp och då kan den här Tei sätta fart på allt igen. Testa tre behandlingar. Du kommer inte att bli besviken", sa hon med ett sånt självförtroende att jag gick med på att testa.

Jag har gjort fyra behandlingar hos Kicki på tio dagar och det blev precis som Kicki sa. Det släppte. Nu går jag ner igen. Det som Kicki säger är det bästa som hon gjort på mig är att jag legat i de här elplattorna i 45 minuter och sen har hon dragit med ultraljudet över olika delar varje gång. En dag körde hon magen, nästa låren. Ultraljudet är en annan typ av maskin som gör att man krossar fettceller. Den känns inte alls och tar några minuter.


Ja, hörrni vad jag ska jag säga? Tei fick igång mig när allt kändes helt hopplöst och omöjligt. Jag kan ju inte annat än att rekommenderar er att gå.



Jag hoppas verkligen att ni kan få tid för ni kommer att älska det här!


Här får ni info om Tei-behandlingen. Ni läser det om ni är intresserade. Annars struntar ni i det.


En ny generation elektronisk muskelstimulator som kombinerar microström och infraröd värme.

Två stora fördelar med systemet

1. Elektroderna har inbyggd infraröd värme, fördelen med detta är att den infraröda värmen kan tränga in ca 4 cm i vävnaden och det i sin tur ger följande effekter:

· Värmer musklerna vilket gör att stimuleringen av musklerna får bättre effekt

· Ger ökad förbränning som i sin tur ger en slimmande effekt

· Ökad blod- och lymfcirkulation, därmed förs näringsämnen och syre snabbare ut i cellerna i kroppen och avfallsämnen transporteras bort snabbt och enkelt via lymfsystemet

· Förbättrar effekten av muskelstimuleringen på cellulitområden

· Behandlingen går långt djupare än annan muskelstimulering

· Ger en avslappnande och smärtstillande känsla i hela kroppen

2. Elektroderna är utformade som stora kroppsdelsanpassade, formbara, mjuka elektrodplattor. Varje elektrod täcker alla muskler på en hel kroppsdel. Därmed uppnår man bästa möjliga resultat på kortast tid.

Det finns 21 effektiva program bla

· Fettaktiga celluliter

· Ödematiska celluliter

· Uppstramning

· Efter födsel

· Figurformning

· Muskeltoning

· Lymfdränage

· Fettdränage

· Bröstmuskelträning

· Lokala fettansamlingar

inlägg lånat av Katrin Z

· Cirkulationsproblem

· Ökad förbränning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar