tisdag 5 oktober 2010

Tävling!

DECLÉOR

SÄG HEJ TILL DECLÉOR!




Nyfiken på aromaterapi? Tävla och vinn Topp-till-tå-kitet! Det enda du behöver göra är att lämna en kommentar i kommentarsfältet med namn och varför just du vill vinna produkterna:)
Vinnaren koras den 15 okt Lycka till )


Väskan/necessär är laddad med produktfavoriter i behändiga resestorlekar. Inuti väskan ligger dessutom en mindre necessär som kan användas ensamt, som makeupväska, packpåse, m.m.

Innehåll:
Foaming Cleanser, 50 ml
Aromessence Néroli, 1 ml
Hydra Floral Cream, 15 ml
Néroli Essential Balm, 5 ml
Alguaromes, 50 ml
Aromessence Sculpt, 15 ml
Perfect Sculpt Firming Gel Cream Natural Glow, 50 ml
Värde 943 :-

8 kommentarer:

  1. Just nu känns huden ganska tråkig o trist!!
    Skulle va UNDERBART att få lyxa till sig med lite härliga Decleor produkter..de skulle bli en Decleor comeback för min del.

    hälsningar
    Pernilla Johansson
    Sala

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Hösten är här och jag känner mig allmänt nedstämd och hängig. Jag ställer jämt upp på andra och jag glömmer bort mig själv. Det skulle göra mig så gott om jag fick komma till er och bli ompysslad, redo för att möta vintern som närmar sig.

    Kramar Pernilla Malmquist från Avesta

    SvaraRadera
  3. Problemet att pussla ihop vardagen är nog ändå människans största utmaning. Det kan jag sätta ord på som arbetar och studerar och knappt unnar mig något "välbefinnande" längre på grund av tidsbrist.

    Jag önskar mig ett redskap som hjälper mig att återskapa energi och inre ro. Att få möjligheten, trots lite tid, att få vara snäll emot mig själv då jag längtar efter ny energi och välbefinnande.

    Att få vinna detta "kit" vore en dröm så jag kan få skämma bort mig själv i vardagen.

    Lyx!


    Erika Olsson, Sollentuna (fd.Salabo och trogen kund)

    SvaraRadera
  4. Åå, låt mig få vinna!
    Bli en vacker kvinna!
    Få en silkeslen hy
    vacker som en vy.
    Linda har bästa tips
    Bara lyssna och vips
    Har man en persikokind
    Som den lenaste vind
    Av lindas fina krämer
    Vill man bara ha mermer

    Fastboviktoria

    SvaraRadera
  5. Jag älskar deras grejer.....och jag är sliten kriminalvårdare...behöver lite lyx just nu i tillvaron!!!

    SvaraRadera
  6. Jag vill vinna grejerna för då ska jag ge (fast jag helst skulle vilja ha dom för mig själv) dom till en väninna som har en otroligt jobbig tid framför sig, då hennes livskamrat drabbats av en obotlig sjukdom... Hon kommer verkligen att behöva pyssla om sig själv, och få njuta av den sköna känslan som Decleor ger!
    Lotta W i 9:an, Sala

    SvaraRadera
  7. Jag ger och jag ger - det bästa jag vet. Men jag har lärt mig att även tacksamt ta emot - att få något ljuvligt doftande för utsidan gör även gott på insidan....

    Petra, Bromma

    SvaraRadera
  8. Because I´m Worth it..;) And Because I NEED it...precis rätt i tiden då jag la 2800 kr på en böter istället för att ha råd att skämma bort mot ansikte..( ja det var mitt eget fel... men ändå...:)

    Katta Lu

    SvaraRadera